هتل شهر آفتاب گرمسار

سمنان، گرمسار، جاده سمنان به تهران، ضلع جنوبی پارک جنگلی پروفسور کردوانی

تغییر جستجو

انتخاب اتاق

درباره هتل

اطلاعات کلی درباره هتل شهر آفتاب گرمسار

هتل شهر آفتاب گرمسار یک هتل نوساز با امکانات خوب است. این هتل گرمسار درجه سه ستاره دارد و در سال 1396 به‌بهره‌برداری رسیده است. هتل نوساز شهر آفتاب در یک منظره زیبا قرار دارد و چشم‌انداز مطلوبی را برای فراهم نموده است.

این هتل در شمال‌شرق شهر گرمسار، مجاور جاده سمنان به تهران و در کنار پارک جنگلی پروفسور کردوانی قرار دارد. هتل شهر آفتاب گرمسار دارای هفت طبقه و 26 واحد اقامتی است. فضای زیبا و مدرن و قرار داشتن در محیطی آرام، اقامت در این هتل را به آسوده و بی‌دغدغه می‌نماید.

شهر زیبای گرمسار در استان سمنان قرار دارد و جاذبه‌های دیدنی آن دارای شهرت قابل توجه هستند. از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین، کاروانسرای عین‌الرشید، چشمه عین‌الرشید، آب‌انبار گرمسار، کاروانسرای قصر بهرام، گنبدهای نمکی، کوه اژدها و موزه اقوام یا خانه تاریخی باقری اشاره نمود.

هتل شهر آفتاب نیز دارای دسترسی خوب به شهر و جاهای دیدنی آن است. علاوه‌بر نزدیک بودن به پارک جنگلی پروفسور کردوانی، به اماکنی همچون کوه اژدها، امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین، موزه اقوام گرمسار و  آب‌انبار گرمسار دسترسی مطلوب دارد و با خودرو حداکثر 20 دقیقه تا این جاذبه‌ها فاصله خواهد بود.

نظرات

امتیاز هتل از دید کاربران
درصد رضایتمندی: 0 از 100
آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق‌ها: 0 از 10
کیفیت رستوران و کافی شاپ: 0 از 10
خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 0 از 10
نظرات کاربران
ثبت نظر