هتل آهوان چابکسر

مازندران، رامسر، کیلومتر 8 کلاچای به چابکسر

تغییر جستجو

انتخاب اتاق

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات هتل
  • کنسلی رزرو در صورتی که 7 روز قبل از ورود مهمان اطلاع داده شود مشمول 10% جریمه از یک شب، از 7 روز تا 2 روز قبل از ورود مهمان مشمول 50% جریمه از یک شب، از 48 ساعت تا قبل از ورود مهمان مشمول سوخت کامل یک شب می‌شود.

درباره هتل

اطلاعات کلی درباره هتل آهوان چابکسر

هتل آهوان چابکسر یک هتل و مجموعه تفریحی زیبا در استان گیلان است. این هتل چابکسر در مجاورت ساحل قرار دارد و اقامت در آن برای دوستداران طبیعت و دریا بسیار خوشایند خواهد بود.

لازم به ذکر است هتل آهوان چابکسر دارای درجه چهار ستاره است و 212 واحد اقامتی در چهار طبقه دارد. این هتل چهار ستاره چابکسر در کیلومتر هشت جاده کلاچای به چابکسر واقع است و بسیاری از افراد هنگام سفر به چابکسر اقامت در این هتل را به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی و دسترسی خوب انتخاب می‌نمایند.

دسترسی هتل آهوان به اماکن مهم و دیدنی، مطلوب است. جاهای دیدنی و تفریحی نزدیک به این هتل شامل ساحل قاسم‌آباد، چشمه دمکش، روستای لیمه‌سرا، قلعه بندبن، آبشار خورتابسرا، موزه مردم‌شناسی قاسم‌آباد، موزه نساجی قاسم‌آباد، ساحل طلایی رامسر، پارک آبی رامسر و بام رامسر هستند که برای دسترسی به آن‌ها حداکثر 30 دقیقه با خودرو در مسیر خواهید بود.

هتل چهار ستاره آهوان تنها یک محل برای اقامت نیست بلکه امکانات تفریحی و گردشگری آن یک سفر عالی را برای افراد خواهد ساخت. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به زمین ورزشی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، استخر آقایان، پارک کودک، رستوران و کافی‌شاپ اشاره نمود.

نظرات

امتیاز هتل از دید کاربران
درصد رضایتمندی: 0 از 100
آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق‌ها: 0 از 10
کیفیت رستوران و کافی شاپ: 0 از 10
خدمات و نحوه برخورد کارکنان: 0 از 10
نظرات کاربران
ثبت نظر

هتل های مشابه

شاید به این هتل ها علاقه مند باشید

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

گیلان، چابکسر، 10 کیلومتری کلاچای به چابکسر